گروه مهندسی معماری ماچوب

قیمت کابینت نئوکلاسیک

سه شنبه 31 خرداد 1401

قیمت کابینت نئوکلاسیک

عواملی مانند رنگ، اندازه و طراحی کابینت تحت تأثیر قیمت کابینت نئوکلاسیک است. قیمت کابینت برای آشپزخانه کلاسیک جدید بر اساس رنگ انتخابی شما محاسبه می شود. شایان ذکر است تمامی بررسی های فوق با قطعات باکیفیت، از جمله دستگیره، یراق آلات و طرح های سه بعدی رایگان می باشد.

قوانین محاسبه قیمت کابینت کلاسیک جدید

قیمت یک متر طول کابینت تعیین شده است. یک متری کابینت دارای یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است. طول این متر از ابتدا تا انتهای کابینت اندازه گیری می شود. البته کل کار استاندارد دارای ابعاد استاندارد (عمق و ارتفاع) می باشد. پس از اندازه گیری سطح یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و گاز باید کم شود.

قیمت درب کابینت نئوکلاسیک

از بین تمام کابینت های موجود در بازار، بزرگترین قطر کابینت برای Enzo است. درب کابینت Enzo بیش از 25 میلی متر قطر دارد. شما می توانید کابینت انزو را در سایزهای 25، 32 و 48 میلی متر و بالاتر را سفارش دهید.

سبک های پلی اورتان و پست مدرن کابینت اساساً 16 و 18 میلی متر هستند. با این حال، از آنجایی که کابینت Enzo از رنگ پلی اورتان استفاده می کند، می توانید یک سبک کابینت با اندازه 25 میلی متر یا بیشتر سفارش دهید.

قیمت کابینت سفید کلاسیک جدید

رنگ سفید کابینت نئوکلاسیک یکی از محبوب ترین رنگ های کابینت است. کابینت سفید به دلیل انعکاس نور خورشید فضای آشپزخانه را روشن می کند. همچنین نقش مهمی در بزرگتر کردن محیط خواهد داشت. کابینت آشپزخانه کلاسیک جدید سفید به سبک انزو و پست مدرن قابل سفارش است. علاوه بر این با رنگ پلی اورتان می توان کابینت سفید را انتخاب کرد.

می توانید کابینت سفید را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. استفاده از سنگ های کابینت نیز تاثیر خوبی در دکوراسیون آشپزخانه شما دارد.

قیمت کلاسیک جدید کابینت بر اساس طراحی

همچنین می توانید از درب های ویترینی به سبک کلاسیک جدید استفاده کنید. بسته به طراحی شما، استفاده از دستگیره در این سبک نیز متفاوت است. اما معمولا از دسته های استیل استفاده می شود.

استفاده از جزیره و درپوش هود نیز در آشپزخانه توصیه می شود. پوشش هود به طور مرتب فضا را نشان می دهد زیرا هود را مخفی می کند. می توانید از جزیره به عنوان سینک و یا میز ناهار خوری نیز استفاده کنید.

قیمت کابینت دیواری نئوکلاسیک

کابینت دیواری 30 سانتی متر عمق و 70 سانتی متر ارتفاع دارد. همچنین در فضاهایی با ارتفاع سقف بیش از 240 سانتی متر می توان ارتفاع دیوار را 90 سانتی متر کابینت در نظر گرفت.

کابینت نئوکلاسیک زمینی

کابینت دارای ارتفاع استاندارد 72 سانتی متر است که با صفحه سطح (32 میلی متر) و پایه (14 سانتی متر) شرکت 90 سانتی متر است. عمق استاندارد کابینت ها 55 سانتی متر است.

قیمت کابینت کمدی کلاسیک جدید

کابینت های ثابت از سطح شروع می شوند و همان ارتفاع کابینت هوایی نامیده می شوند. نحوه محاسبه قیمت آنها سه برابر کابینت (یعنی 180٪) است.

قیمت کابینت ویترنی نئوکلاسیک

در دکوراسیون آشپزخانه قسمتی به نام ویترین وجود دارد که عملکرد بالایی دارد. برای مثال می توانید درب آن را شیشه ای سفارش دهید و وسایل تزئینی خود را در آن قرار دهید.

نحوه محاسبه کابینت جزیره دیواری 2 برابر دیوار کابینت (یعنی 80%)، نحوه محاسبه کابینت های زمینی کابینت 2 برابر کف (یعنی 120%) است.

قیمت کابینت نیمه کمدی کلاسیک جدید

کابینت از ارتفاع صفحه تا دیوار، نیمه کمدی نامیده می شود. ارتفاع کابینت نئوکلاسیک حدود 130 تا 150 سانتی متر است که دو برابر سطح کابینت است.

قیمت جزیره کابینت نئوکلاسیک

در کابینت، آشپزخانه کلاسیک جدید بخشی از جزیره است که بسیار کاربردی است.

پیشخوان ها یا جزیره ها از مواد مختلفی ساخته می شوند و بسته به سلیقه صاحب آن انواع مختلفی دارند. کابینت های زمینی بدون چسبیده شدن به دیوار را جزیره می گویند.

اندازه استاندارد جزیره با سطح کابینت برابر است. نحوه محاسبه جزیره یا کابینت 1.5برابر سطح کابینت (یعنی 90٪) است. از آنجایی که دو طرف جزیره قابل مشاهده است، پشت آن باید از در ساخته شود.

منبع: قیمت کابینت نئوکلاسیک