گروه مهندسی معماری ماچوب

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

دوشنبه 16 خرداد 1401

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

ترکیب سبک های مدرن و کلاسیک نئوکلاسیک نامیده می شوند. سبک کابینت در قرن 18 و قرن نوزدهم و کشورهای فرانسوی می باشد. کابینت نئوکلاسیک دارای سبک های کلاسیک با ویژگی مدرن است.

تاج در سبک نئوکلاسیک ماننده کلاسیک استفاده می شود. اما در الگوی مدرن و ظاهری ساده است. ارتفاع و فضای زیادی نیز مانند کابینت مدرن در اختیار شما است.

تفاوت بین کابینت های مدرن و کلاسیک

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک دارای ظاهری پر از منبت کاری و نقش و نگار است. این سبک قدیمی و حالت اشرافی دارد. طول و ارتفاع آن ها در مقایسه با کابینت های سبک مدرن کمتر است.

کابینت های کلاسیک، دارای تاج، ستون و سرستون و سایر اجزای تزئینی هستند.

کابینت مدرن

سبک مدرن دارای ظاهری ساده است، این مورد بر خلاف ظاهر کابینت های کلاسیک است. سطح این بخش ها صاف است و نور زیادی را منعکس می کند.

ارتفاع بلندی دارد و بسیار جادار است. روکش های متنوعی برای کابینت مدرن وجود دارد، مثل: هایگلاس، لامی گلس، روکش های چرمی و پلی لاک. این روکش در رنگ های زیادی وجود دارد.

تفاوت بین کابینت نئوکلاسیک و ممبران

ممبران دارای ظاهری شلوغ و پر زرق و برق است. ممبران برای آشپزخنه های بزرگ بسیار مناسبتر از کوچک هستند.

اگر به طرح های کلاسیک و سنتی علاقه دارید ، اما محیط شما فضای مناسبی ندارد، انتخاب سبک نئوکلاسیک انتخاب خوبی برای شما است.

مزای کابینت نئوکلاسیک و معایب

اطلاع از ویژگی ها به شما کمک می کند تا بهتر با کابینت مد نظر خود آشنا شوید. این به شما در انتخاب فضاهای آشپزخانه کمک می کند.

مزایای کابینت نئوکلاسیک

  • طراحی ساده ، منحنی ها و دور از جزئیات و طرح های بسیار دلپذیر و ساده استفاده می شود.
  • می توان با رنگ های مختلف سفارش داد. می توان از آن استفاده کرد تا از آن استفاده شود تا از آن استفاده شود تا خاکستری و سفید باشد یا هر دو.
  • کابینت نئوکلاسیک تقارن و تطبیق دارد.

معایب کابینت نئوکلاسیک

  • کابینت نئوکلاسیک برای اشیاء تیز بسیار آسان است. بنابراین ، لکه و لکه هایی روی صورت و لکه های او وجود دارد.
  • مغز کابینت نئوکلاسیک از MDF ساخته شده است. اگر ممکن است از کابینت نئوکلاسیک در رنگ با کیفیت یا گرمای گرما استفاده نشود ، یا گرما ممکن است آسان باشد.
  • خمیر مورد استفاده در کابینت نئوکلاسیک ممکن است به نور حساس باشد و رنگ را با عبور تغییر دهد. اما با انتخاب صحیح ، مشکل به درستی حل می شود.

انواع کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک با رنگ polyurnaa

بدنه کابینت پلی یورتان از MDF ساخته شده است. رمز و راز برای خارج از قطب های قطعه پلیلها و پلی اتیلت ها در قسمت بیرونی پلیل ها و پلی استر. در نظر گرفتن و در نظر گرفتن ماشین FNC توسط CNC Car انجام می شود. قیمت این کابین ارزان تر است.کابینت نئوکلاسیک سبک انزو

کابینت انزو از ام دی اف ساخته شده است. روکش کابینت با جاروبرقی پوشانده شده بود. ورق های ام دی اف استفاده شده 25 میلی متر قطر و بزرگتر از کابینت های سبک کلاسیک هستند.

سبک پست مدرن کابینت نئوکلاسیک

کابینت های سبک قدیمی در کابینت های مدل های بعدی ظاهر نمی شوند. هسته آن از mdf با قطر 16 میلی متر ساخته شده است. روکش کمد پست مدرن ابتدا با وکیوم و سپس رنگ آمیزی می شود.

انتخاب طرح رنگ برای کابینت مدرن محدودیتی ندارد، شما می توانید بر اساس سلیقه خود کمد را سفارش دهید.

بهترین رنگ کابینت نئوکلاسیک

عوامل مختلفی بر انتخاب رنگ کابینت تاثیر می گذارد. اندازه آشپزخانه و نور محیط را می توان نام برد. برای بدنه و رنگ کابینت از ام دی اف خام استفاده شده است.

کابینت نئوکلاسیک سبز

می توانید رنگ سبز را در کمدهای خود سفارش دهید. ترکیب سبز با رنگ های روشن مانند سفید می تواند تاثیر زیادی بر محیط آشپزخانه شما داشته باشد.

کابینت نئوکلاسیک آبی

همانطور که گفته شد، می توانید یک کابینت نئوکلاسیک تیره تر را نیز انتخاب کنید. در واقع اگر انتخاب شما کابینت نئوکلاسیک با بدنه mdf و روکش رنگی پلی اورتان باشد، در انتخاب رنگ آشپزخانه خود هیچ انتخابی ندارید.

کابینت نئوکلاسیک تیره

کابینت نئوکلاسیک ها اغلب در رنگ های روشن مانند سفید، خاکستری و کرم ساخته می شوند. اما می توانید از رنگ های تیره تری مانند مشکی و آبی تیره در کمد خود استفاده کنید. می توانید رنگ روشن سنگ بالای کمد را انتخاب کنید.

کابینت نئوکلاسیک سفید

یکی از محبوب ترین رنگ ها کابینت نئوکلاسیک، سفید است. این رنگ فضای کوچک را بزرگتر می کند. رنگ سفید به دلیل بازتاب بیشتر نور، فضای تاریک را روشن می کند.

رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها در کمد لباس های مدرن است.

کابینت نئوکلاسیک کرم و قهوه ای

رنگهای گرم همچنین می توانند روحیه ای دوست داشتنی ایجاد کنند. کرم ها و رنگ های Nescafe احساس خوبی از فضای وحشی شما می کنند.

تفاوت بین کابینت نئوکلاسیک و مدرن

برای ساده سازی در کابینت های مدرن از دسته مغناطیسی و گاهی اوقات خطی مورد استفاده قرار می گیرد.

نئوکلاسیک دارای طرح های شبیه به کابینت کلاسیک است. در آن جزئیاتی مثل ستون و سرستون، تاج، گل و کتیبه مشاهده می شود.

قطعات کابینت نئوکلاسیک

درب کابینت نئوکلاسیک

درب کابینت از اجزای مهم است. درب کابینت به سازماندهی فضاها کمک می کند. کابینت نئوکلاسیک از یک درب آینه در یک قسمت از دانشگاه استفاده می کند. به عنوان یک مکان نمایشی گفته می شود.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک

دستگیره کابینت نئوکلاسیک همیشه ساده است. آنها معمولاً مانند نقطه یا خط هستند. دسته نیز از استیل و یا سرامیک ساخته شده است.

تاج کابینت نئوکلاسیک

برای تمیز نشان داده شدن و نیز برای زیبا سازی از آن استفاده می شود. تفاوت بین این مؤلفه ها با این مؤلفه ها ظاهر ساده آنها است.

کابینت نئوکلاسیک جزیره

همچنین می توانید از این گذرگاه روی میز ناهار خوری استفاده کنید. در بعضی موارد، با نصب لوله کشی و سینک، به محلی برای شستشو تبدیل می شود.

کاور هود کابینت نئوکلاسیک

درب به مرتب کردن فضا و آشپزخانه شما کمک زیادی می کند. در سبک مدرن، استفاده از کاور هود نادر است. اما در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از درب استفاده می شود.

منبع: کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک